Klacht: Niet bezorgen volgens afspraak

op 30 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdag zou het pakket tussen 2 en 6 afgeleverd worden. Om 7 uur gebeld. Kreeg vervolgens te horen dat de bezorger onderweg was. Helaas vrijdag geen pakket. Zaterdag tussen 9 en 1 volgens de track and trace. Om half twee geen pakket dus maar opnieuw gebeld. De bezorger is onderweg en met een half uur tot een uur bij u. Toch niet, de klantenservice is dan gesloten. Vanmorgen opnieuw gebeld en kreeg nu weer te horen dat ze WAARSCHIJNLIJK tussen 2 en 6 zouden komen. Dit is geen optie. Ik wil het pakket vanmorgen ophalen bij het depot,l. Dit is niet mogelijk. Alleen vanmiddag mogelijk bezorgen.
Wat een bende is het bij DHL.
Geen andere mogelijkheden, geen supervisor, niet kunnen doorverbinden naar het depot, totaal geen oplossing in overleg met de klant.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakket vanochtend ophalen bij het depot

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 september 2016 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Vervelend genoeg heeft de chauffeur tijdens de poging van vrijdag en zaterdag overmacht moeten scannen, mijn excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten!

Ik zie dat de zending op maandag bij u bezorgd is. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat, terwijl u op uw pakket aan het wachten bent, er geen chauffeur langskomt. Nogmaals excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jdh10