Klacht: niet bezorgen van rouwkaart

op 24 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

13 mei 2016 brief met kopie van rouwkaart van dhr. J. Kolijn, overleden 11 mei 2016 te Deurne gekregen van PostNL Klantenservice (Klaske de Haan). Er was vertraging ontstaan bij de bezorging van de rouwkaart, daarom de kopie, en de oorspronkelijke kaart zouden we zo spoedig mogelijk ontvangen. Het is nu 19 mei 2016 en we hebben de kaart nog steeds niet ontvangen. Gebeld en gechat met de klantenservice van PostNL (Ali van 5.01 tot 5.30 pm. vandaag). Advies: contact opnemen met afzender van de rouwkaart. Ongelofelijk zo’n antwoord.

We zouden blij zijn als de oorspronkelijke rouwkaart in de brievenbus ligt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 mei 2016 om 09:56 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Bakker- van Belois,

Uit uw bericht begrijp ik dat er een rouwkaart naar u is verstuurd die tot op heden niet is aangekomen.

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat deze kaart niet goed is ontvangen. We houden poststukken nooit achter voor een langere periode. De kaart had daarom alsnog bezorgd moeten worden op korte termijn. Ik zou graag willen weten of dat uiteindelijk is gebeurd.

Ik heb daarnaast uw gegevens door mijn registratie systeem gehaald, en zie dat er reeds een klacht hierover is ingediend. Briefpostzendingen worden helaas niet geregistreerd op een manier waarbij een onderzoek mogelijk is bij vermissing. Daarom kunnen we helaas niet meer doen. Ik wil alsnog onze oprechte excuses aanbieden voor het niet bezorgen van de kaart. Ik hoop dat ‘ie alsnog snel bij u in de bus ligt.

Heeft op 24 mei 2016 om 10:03 geantwoord

Rouwkaart nog steeds niet ontvangen. Vervelend voor ons, maar zeker voor de afzender. Ga deze gebeurtenis op internet plaatsen want dit wordt wel heel makkelijk door Post NL afgedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob en Mieke