Klacht: Niet bezorgen van post

op 12 oktober 2011 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij wil ik aangeven dat sandd af en toe een maand niets bezorgt, als ik de instantie waar ik post vandaan moet hebben bel, is de post wel verzonden, zoals nu heb ik de consumentengids die ik in de laatste week van de maand September had moet ontvangen, nog niet bezorgt is. Ik heb in het begin van dit jaar ook al contact gezocht over post dat ik een maand te laat ontving. Hoe zit dat met post wat belangrijk is???? zoals van de Belasting en de Ing????
Gaarne hoop ik wat van u te horen, ik heb de Consumentenbond al op de hoogte gebracht, want zo een blad kost toch een hoop geld en als ik iets mis van de belasting, kan mij dat duur komen te staan.

Hoogachtend,

E.H. Renkema- Ouwerkerk

Gewenste Oplossing:

Dat mijn Post op tijd bezorgt wordt en niet bij iemand thuis blijft liggen of een maand later komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 03 november 2011 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,Mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben uw incident in behandeling genomen.
Wij gaan er van uit dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.
Mocht dat echter wel het geval zijn laat het ons dan weten.
U kunt contact met ons opnemen middels het e-mailadres: klantenservice@sandd.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Peetgeer