Klacht: Niet bezorgen van pakket

Ilja08 op 06 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op dindsdag 13.03.2018 werd mijn pakket verstuurd ( bewijs van de verkoper met track and trace) .. naar 4 dagen nog niet te hebben ontvangen werd ik dagen zoet gehouden met: hooguit morgen en dan is uw pakket (wat trouwens door de brievenbus moet passen) bezorgd. Dat hoor ik nu dus sinds 16.03. Verhalen over dat het ergens anders heen ging (Ridderkerk!) . Daar moet het helemaal niet heen . Vandaag weer ( voor de zoveelste keer contact gehad en nu beweren ze dat ik het pakket al heb ontvangen… NIET DUS … Ze kunnen verder niets doen, omdat bij hun zogenaamd status:is bezorgd, staat. Maar in mijn post.nl app… staat nog nog steeds BEZORGMOMENT ONBEKEND … WIL NU TOCH ECHT WETEN WAAR MIJN PAKKET IS GEBLEVEN!!!!!

Als mijn pakket eindelijk bij MIJ bezorgd is

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Gabriel - de Vries, Bedankt voor het plaatsen van een bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw een zending niet in ontvangst heeft kunnen nemen. Hierover het volgende. Mijn oprechte excuses voor al het ervaren ongemak. Graag ontvang ik van u de trackingcode van deze zending. Dan kan ik met u meekijken. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Goedemiddag. Bedankt voor reactie. Het nummer 3SKABA565712987 HOPELIJK met een goede afloop Mvg.Ilja

Heeft op 06 april 2018 om 16:27 geantwoord

Geachte Gabriel - de Vries,

Bedankt voor uw reactie. Ik vind het zeer spijtig dat u het pakket nog niet heeft mogen ontvangen. Ik zie in mijn gegevens dat het pakket nog niet is bezorgd. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de afzender. Deze kan, als opdrachtgever van PostNL, een onderzoek opstarten.

Tot mijn spijt kan ik niets voor u doen. Ik hoop dat u het pakket snel in ontvangst mag nemen. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Ilja08

Heeft op 07 april 2018 om 11:24 geantwoord

Sorry. Maar dat is voor mij geen oplossing.
Mijn man is gisteren toevallig voor zijn werk bij post.nl geweest .
Daar hebben ze voor hem gekeken .
Daaruit blijkt dat het pakket eerst met de pakketdienst is meegegaan om vervolgens toch terug bij brievenbus zendingen mee te gaan. Wat hun dan kunnen zien is dat de postbezorger het pakket waarschijnlijk heeft afgeleverd ( maar dan NIET bij mij) . Zouden jullie dan niet een keer een onderzoek moeten starten naar de postbezorger hier . Want dit is namelijk niet de eerste keer dat hier brievenbus post verkeer bezorgd word. Heb afgelopen zaterdag ook een brievenbuspakket in mijn brievenbus gehad , die niet voor mij was bestemd. Ook kregen wij een paar keer achter elkaar brieven met een herstel sticker erop . Dus waar gaat het mis? Misschien een keer bij de postbezorger na gaan? Als het pakket verkeerd bezorgd is , dan zou hij toch te verantwoording groepen moeten worden ?!!!

Alle klachten die gemeld zijn door