Klacht: Niet bezorgen van pakje , 3 juni verstuurd

op 19 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenmiddag
Ik heb 3 juni een pakje verstuurd naar Leeuwarden met DHL
Tot heden nog niet aangekomen bij de koper, 18 juni.
Parket nr 3sdfc2477745475 8912 bs
Volgens klantenservice DHL een sorteerfout maar als je de fout na 2 weken nog niet gecorrigeert hebt is er toch iets mis binnen de organisatie !
Mvgr Dhr Poelen

Gewenste Oplossing:

Als het pakje eindelijk op het bovenstaande adres afgeleverd wordt en ik geen negatieve feedback op mijn Catawiki account krijg !

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 juni 2017 om 16:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat vervelend dat het pakket na al die tijd nog steeds niet bij de ontvanger is aangekomen. Hiervoor loopt een onderzoek en mijn collega's van het onderzoeksteam zijn volop bezig om het probleem van deze zending op te lossen zodat het zo snel mogelijk alsnog afgeleverd kan worden. Uiteraard hebben wij geen directe invloed op beoordelingen op uw catawiki account, maar we doen ons best het pakket binnenkort af te leveren.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Heeft op 19 juni 2017 om 17:39 geantwoord

Ik wacht de bezorging af bij mijn koper en zijn reactie !

Alle klachten die gemeld zijn door iltoma