Klacht: niet bezorgen van felicitatiebrieven

op 20 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 01-10-2019 Felicitatiekaart met inhoud (25euro) verstuurd gedeponeerd in brievenbus bij Primera in OOsterwolde is niet bezorgd aangekomen.
Op 21-04-2020 Felicitatie kaart met inhoud (50Euro) verstuurd gedeponeerd in brievenbus bij agentschap Postnl Poiesz Appelscha. Is niet bezorgd aangekomen. Mijn vraag is hoeveel hoe vaak dit voorkomt? Volgens mij is dit een veel voorkomende manier om een gift te versturen en een makkelijke manier om iets achterover te drukken wanneer men om geld verlegen zit.

Gewenste Oplossing:

Natuurlijk wanneer de post bezorgd wordt. Alleen een kaart wordt niet aangetekend verzonden dus voor mij niet te bewijzen. Stom om op deze manier geld te versturen maar reken op integriteit van de bezorger en Postnl Bovendien zijn er kaarten waarin een cadeau pasje toegevoegd kan worden. En ik heb de kaart voorzien van 2 postzegels om onvoldoende frankering te voorkomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van door u verzonden poststuk. Dit poststuk is niet bij de geadresseerde aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Het is enorm zuur dat zo'n gulle gift niet bij de ontvanger wordt afgeleverd. Wij raden het verzenden van geld per reguliere brievenbuspost af. Een betere verzendmethode hiervoor is bijvoorbeeld de brief met verzekerservice. Echter heeft u daar voor dit specifieke poststuk niets meer aan. Uw klacht registreer ik graag nog wel.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- het volledige adres van de geadresseerde.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 mei 2020 om 07:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Darkness