Klacht: Niet bezorgen van brief met declaraties bij VGZ Eindhoven

op 12 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongeveer 3 weken geleden heb ik een envelop met declarieties verzonden naar VGZ Eindhoven
Omdat ik nog steeds geen antwoord had ontvangen van de zorgverzekering toch maar eens gebeld.
Helaas hadden ze niets ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als er een gepaste oplossing komt.
Ik kan vragen aan de dienstverlener of de 5 rekeningen die ik op heb gestuurt op nieuw uitgeprint kunnen worden en ik ze dus opnieuw op kan sturen met natuurlijk de kostten van dien.
Hopende op een gepaste oplossing,
M.Seelen
Stalbergweg 209
5913 bm
Venlo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Seelen, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Op dit moment hebben wij te weinig informatie om uw melding direct te registreren. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie: - Postcodehuisnummer zoals u die op de envelop vermeld staan. - Postcodehuisnummer van de locatie waar deze post op de bus is gedaan. (https:www.postnl.nllocatiewijzer) Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht marjaseelen@gmail.com

3 maanden geleden - Ik heb de brief gestuurd vanaf vinkenhof 5913 ER Venlo Naar postbus 445 5600 AK Eindhoven

Reactie van de melder van de klacht marjaseelen@gmail.com

3 maanden geleden - Ik heb de brief gestuurd vanaf 5913 ER Venlo NAAR POSTBUS 445 5600 AK EINDHOVEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 september 2018 om 08:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Seelen,

Bedankt voor het melden van uw klacht over onze postbezorging. Allereerst wil ik u namens PostNL mijn excuses aanbieden. Wat vervelend dat uw post nog niet bezorgd is.

Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dit wel mogelijk.

Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega’s uit dat gebied informeren over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.

Mocht het nogmaals voorkomen dat uw post niet wordt bezorgd, dan wil ik u vragen om contact met ons op te nemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 september 2018 om 11:59 geantwoord

Wie betaald nu de 3 euro extra porto.?

Alle klachten die gemeld zijn door marjaseelen@gmail.com