Klacht: Niet bezorgen van bestelling

op 11 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL bezorgd regelmatig op mijn adres. Ze komen niet altijd aan de deur maar leveren de pakketten af bij de buren. Nu vind ik dit niet zo een grote drama. Wat ik wel echt heel vervelend vind is dat ik vandaag een pakket bezorgd zou krijgen, maar nu ineens een melding krijg dat mijn adres niet bekend is en het retour wordt verstuurd. Mijn zoon had dit voor moederdag besteld. Ik heb alle begrip voor vertraagde leveringstijden, maar dit niet.

Dat het pakket alsnog wordt bezorgd. Ik heb al contact gehad met de afzender en via de chat met DHL. Met DHL zonder succes.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 11 mei 2020 om 11:48 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat uw pakket van Zalando inderdaad de melding 'adres onbekend' heeft gekregen. Als het adres wel klopte, was het adreslabel misschien beschadigd of vies en daardoor niet meer goed leesbaar. Mijn excuses voor het ongemak.

Uw pakket is inmiddels onderweg terug naar de verzender. Dat is niet meer terug te draaien. U kunt dan ook het beste contact opnemen met Zalando om uw bestelling verder af te handelen. Zij kunnen u het artikel opnieuw toesturen, of u het aankoopbedrag terugbetalen.

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 12 mei 2020 om 23:33 geantwoord

Het pakket is al dagen onderweg. Eerst naar ontvanger ik dus en sinds zaterdag weer naar verzender. Zalando kan het pakket niet terug sturen of het geld terug storten, omdat het pakket al sinds zaterdag op scannen staat bij DHL.

Alle klachten die gemeld zijn door KSB