Klacht: Niet bezorgen van 7 brieven.

op 22 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geen bezorging van een 6 aantal brieven van diverse afmetingen die op 7 mei 2020 om 18.00uur in de brievenbus aan de Emmy Belinfantestraatdreef hoek Jaap Hoekdreef in Den Haag Leidscheveen zijn gepost en een brief vanuit de laan van Poot in Den Haag. Allen geadresserd aan 2171DP 15. Graag onderzoek en bericht over deze situatie.

Antwoord waarom deze brieven NIET zijn bezorgd. En hoe dat in de toekomst kan worden voorkomen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de postbezorging op uw adres niet goed verloopt. U geeft aan dat u meerdere poststukken niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er precies is gebeurd. Wel wil ik graag een melding maken om de bezorging op uw adres in de gaten te kunnen houden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat zijn de namen van de afzenders? - Zijn de poststukken inmiddels wellicht toch aangekomen?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 22 mei 2020 om 13:12 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas heb ik van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook vanuit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ton Kunst