Klacht: Niet bezorgen tijdens afgesproken tijd

op 27 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakje dhl is eerst verkeerd gesorteerd, waardoor vertraging van 2 dagen. Vandaag zou het tussen 08.00en 18.00 uur bezorgd worden ( sowieso al krankzinnige tijden, Post.nl is hier veel beter in). Hele dag thuis gebleven, net lees ik dat ze morgen terug komen omdat ik er niet was. Niet aangebeld, niet geweest, geen briefje in de bus, en weer een dag extra wachten. Dit is al de zoveelste keer bij DHL, tranentrekkend slecht bedrijf

Gewenste Oplossing:

Als het pakje eindelijk eens aankomt oftewel bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 juli 2017 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. U geeft aan dat uw pakket 2 dagen vertraging heeft opgelopen. Dit is inderdaad spijtig. Door een sorteerfout is uw zending op het verkeerde depot aangekomen en kon deze niet op de geplande dag mee in bezorging. Uw zending is de volgende dag op het juiste depot aangekomen, maar had toen een nieuw verzendlabel nodig en deze is dezelfde dag aangemaakt, waarop het vandaag in bezorging kon. Dit is uiteraard geen fijne ervaring om zo 2 dagen langer te wachten op uw zending dan gepland. Jammer genoeg kunnen dit soort problemen een keer voorkomen. Mijn excuses voor de vertraging die hierdoor is ontstaan en nog een hele prettige dag verder.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Heeft op 27 juli 2017 om 19:59 geantwoord

Dank voor de uitleg, maar wat ik echt niet begrijp, is dat de hele dag op uw site staat dat er woensdag bezorgd gaat worden tussen 09.00 en 18.00 uur, terwijl uit uw bericht blijkt dat er een ander verzend label nodig was. Ik blijf de hele dag vrijwel thuis, terwijl u al weet dat er niet bezorgd gaat worden, maar dat niet even meldt aan mij

Alle klachten die gemeld zijn door Wordgekvandhl