Klacht: Niet bezorgen postpakket

op 16 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op Marktplaats (van een particulier) een stofzuiger gekocht. Verkoper heeft DHL gekozen voor de bezorgingaflevering van het postpakket. Na 8 dagen is het pakket nog steeds niet bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Alsnog bezorgen of schadevergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 maart 2020 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u al geruime tijd op een pakket wacht. Sorry daarvoor. Op dit moment zijn we voor u bezig. Er is door de verzender een onderzoek opgestart, en we doen ons best om zo snel mogelijk meer duidelijkheid te krijgen.

Wat dit voor u betekent is dat u dit het beste verder af kunt wachten. De verzender kan u informeren zodra er meer bekend is. De verzender is ook uw aanspreekpunt voor alle verdere stappen.

Met vriendelijke groet,

Dion
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door DHL-gedupeerde