Klacht: Niet bezorgen pakketje

op 20 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL zou gisteren een pakketje bezorgen. Bedrijf had dinsdag gebeld dat het diezelfde avond nog verstuurd werd. En inderdaad kreeg mail pakket aangeboden en word verwerkt door DHL. Vol vertrouwen website in de gaten gehouden. Maar hij komt niet verder dan het sorteercentrum waar hij nu bijna twee dagen zou moeten zijn.

Melding op de website is:
“Aflevering momenteel niet mogelijk
Zending is vertraagd”

Hij ligt in een sorteercentrum dichtbij huis waar ik hem zo op kan halen mocht dat een oplossing zijn….
Wil het graag hebben…

Gewenste Oplossing:

Als DHL een constante kwaliteit van betrouwbaarheid laat zien en als ik mijn pakketje zsm heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 april 2017 om 21:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wat vervelend om te vernemen dat uw zending vertraagd is. Uw pakket is helaas niet op het uitlever depot aangekomen en hierdoor is het niet duidelijk wanneer uw pakket bij u wordt aangeboden. Om hier meer duidelijkheid over te krijgen is er verder onderzoek nodig, ik wil u dan ook adviseren om dit bij de afzender te melden zodat dit onderzoek gestart kan worden.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 21 april 2017 om 13:10 geantwoord

Nee, maar \"toevallig\" is vanochtend mijn pakketje zover gekomen dat hij onderweg is.........

Alle klachten die gemeld zijn door Miridjam