Klacht: Niet bezorgen pakket volgens afspraak..

op 09 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket niet aangeboden binnen aangegeven tijdsvlak 12:45 en 15:15.
Hiervoor alle begrip de dag na black friday. Via de linq (mail) werd melding gedaan; excuses en het pakket zou alsnog zo spoedig mogelijk komen. Eind van de middag de link bekeken: we zouden niet thuis zijn geweest en het wordt pas maandag! Daar heb ik moeite mee, wat dit is niet waar..had de postbezorger geen zin meer omdat het zaterdagavond werd…
Onze PlayStation ligt nu ergens in een bus in de kou!? Hoe is dit voor het apparaat… ik wil hem zelf wel ophalen.
Hele middag zitten wachten.
Zoon zat op een gegeven moment voor het raam te wachten.
Het ging om een PlayStation van zijn zelfgespaarde geld in 2 jaar en uiteindelijk gekocht! Deze zou dan direct aangesloten worden.
We hadden dus zelf moeten gaan winkelen naar Leeuwarden vrijdag i.p.v. gebruik te maken van post nl, indirect de mediamarkt!! Dan hadden we hem direct in huis gehad. Dit gaan we dus vanaf nu vaker doen en promoten naar anderen…zwaar teleurgesteld. Invulling rest weekend moet dus aangepast na een verspilde zaterdag middag wachten! Ik had geen enkele moeite met later op de middag of zelfs de avond.. maar helaas..

Zwaar teleurgesteld, graag excuses voor zoon. Ik Had beter zelf
naar Leeuwarden kunnen rijden.
Voor de toekomst dit maar wat vaker doen. Dan weet je zeker wat je krijgt en ben je niet afhankelijk van de post!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Peper, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld en aangeeft dat u niet thuis was. Het is zeker niet de bedoeling en daarom wil ik een klacht voor u indienen. Zou ik uw volledige naam en de 3S code van de zending mogen ontvangen? Heeft u wel een briefje in de brievenbus ontvangen en werkt uw deurbel naar behoren? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte heer, mevrouw Peper, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 09:39 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Peper,

Alle klachten die gemeld zijn door peper