Klacht: niet bezorgen pakket

op 05 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou vandaag een belangrijk pakket ontvangen tussen half 3 en 5 uur,
de bezorger mailt mij dat hij om 12.36 aan de deur is geweest en ik niet thuis was!
Ik was thuis en de bezorger is NIET geweest en ook geen brief achtergelaten! Morgen komt hij weer ….. vind dit NIET kunnen !
En dan heb je een track en trace nr ??? WAARVOOR!! Pakket valt niet te achterhalen incl chauffeur …..ist toch te zot!

Als ik vandaag voor 17.00 mijn pakket heb!!! zoals beloofd
ik heb het ook warm maar dat is geen reden om af te laten weten!!!
track and trace nr 3SZYLJ008145154 Bruggertstraat 19 7545AP Enschede

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden -

Heeft op 05 juni 2018 om 12:40 geantwoord

Geachte mevrouw Dol,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Mijn excuses voor het feit dat de bezorger op 29 mei niet bij u heeft aangebeld en tevens geen bericht heeft achtergelaten. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is.

Ik zie in track en trace dat u het pakket de volgende dag heeft ontvangen. Tevens zie ik aan de hand van mijn administratie dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice en dat hier een klacht over is opgemaakt. Dit is inmiddels besproken met de betrokken chauffeur om dit de volgende keer weer correct te laten laten verlopen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 05 juni 2018 om 14:58 geantwoord

Sorry vind het geen oplossing heb het pakket terug gestuurd .... niemand blij .... de bezorger kwam id de volgende dag ... ik spreek hem erop aan waarop ik te horen krijg dat ik respect moet tonen !!!!!!
Ik heb hier geen woorden voor .... hij heeft het briefje id de bus van nr 17 gedaan ik woon op 19 .... dus wie is hier fout .......ik vertel hem dat ik er klaar mee ben hij loopt verhaal te halen bijde buren om vervolgens op mijn Deurne bonken erg hard aan de brievenbus rammelen en te roepen ....... ja is toch mijn fout is op 17 ..... WIE MOET HIER RESPECT TONEN !!!! Ik dank u

Alle klachten die gemeld zijn door Tamara Dol