Klacht: niet bezorgen op juiste tijd, tussen 15 en 17 uur

op 06 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ben de hele middag thuisgbleven, inmiddels 19.30 en nog geen bezorger gezien, dat Koninklijke moet maar zo snel mogelijk weg

Never

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht bineke en kate

1 maand geleden - Bezorger kon zgn adres niet vinden, hallo, leven we nog in de 19de eeuw???????

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Wijbenga, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat u zo lang op uw pakket heeft gewacht en dat de bezorger uw adres niet kon vinden. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Begrijp ik goed dat u dit pakket inmiddels wel in uw bezit heeft? Mocht dit niet het geval zijn zou u dan ook de barcode van het pakket willen doorgeven? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Wijbenga, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 15:05 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Wijbenga,

Alle klachten die gemeld zijn door bineke en kate