Klacht: Niet bezorgen op bezorgmoment

Verbaasde klant op 03 januari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De eerste keer dat Post.nl zou bezorgen werd helemaal niet bezorgd. Nadat ik voor niets thuis ben gebleven op het bezorgmoment kreeg ik per mail: Uw pakket is vertraagd. Waarom moet ik daarvoor thuis blijven? Zeg me dat liever meteen! Tweede bezorgmoment hield post.nl zich niet aan het bezorgmoment: ze kwamen een kwartier eerder. Daardoor heb ik ze net op een minuutje gemist! Erg irritant. Graag bezorgen volgens bezorgmoment.

Als Post.nl bezorgt volgens bezorgmoment.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 januari 2020 om 15:46 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Ik snap inderdaad dat het fijn is dat uw pakket niet op de tijd aankomt die u verwacht. De bezorgindicatie is dan ook niet meer dan dat, een indicatie. Deze worden standaard uit voorgaande bezorginformatie door ons systeem aangemaakt. Het kan door een aangepaste route, een vertraging of doordat de bezorger juist sneller was dan verwacht eerder of later zijn dan het aangegeven bezorgmoment. Hier kunnen wij helaas niks aan doen. Mijn excuus voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

Verbaasde klant

Heeft op 03 januari 2020 om 19:26 geantwoord

Dat is slechts een reactie. Geen oplossing. Hebben we niks aan.

Alle klachten die gemeld zijn door Verbaasde klant