Klacht: Niet bezorgen op bezorgmoment

Verbaasde klant op 03 januari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De eerste keer dat Post.nl zou bezorgen werd helemaal niet bezorgd. Nadat ik voor niets thuis ben gebleven op het bezorgmoment kreeg ik per mail: Uw pakket is vertraagd. Waarom moet ik daarvoor thuis blijven? Zeg me dat liever meteen! Tweede bezorgmoment hield post.nl zich niet aan het bezorgmoment: ze kwamen een kwartier eerder. Daardoor heb ik ze net op een minuutje gemist! Erg irritant. Graag bezorgen volgens bezorgmoment.

Gewenste Oplossing:

Als Post.nl bezorgt volgens bezorgmoment.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 januari 2020 om 15:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap inderdaad dat het fijn is dat uw pakket niet op de tijd aankomt die u verwacht. De bezorgindicatie is dan ook niet meer dan dat, een indicatie. Deze worden standaard uit voorgaande bezorginformatie door ons systeem aangemaakt. Het kan door een aangepaste route, een vertraging of doordat de bezorger juist sneller was dan verwacht eerder of later zijn dan het aangegeven bezorgmoment. Hier kunnen wij helaas niks aan doen. Mijn excuus voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Verbaasde klant

Heeft op 03 januari 2020 om 19:26 geantwoord

Dat is slechts een reactie. Geen oplossing. Hebben we niks aan.

Alle klachten die gemeld zijn door Verbaasde klant