Klacht: Niet bezorgen op aangegeven tijd

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb bij mijn bestelling aangegeven op internet om tussen 18.00 en 21.00 te bezorgen daar ik op de dag niet thuis ben. Blijkt de bezorger het gewoon om 13.00 bij ern paar huizen verderop afgegeven te hebben. Doen ze zelf maar waar ze zin in hebben? Dan kun je die rubriek om een tijd aan te geven wel schrappen op internet.
Dit is waardeloos.

Als de chauffeurs zich aan de afgesproken bezorgtijden gaan houden in het vervolg.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 14:17 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik heb de status van uw bestelling bekeken en welke levering we aangedragen hebben gekregen. Dit was de standaard 2x s'middags en 2x s'avonds leveren. Hierdoor hadden we een eerste levervak tussen 11:00 en 15:00. Excuses voor de verwarring. Onze chauffeur heeft echter wel gehandeld zoals hem opgedragen was.
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 01 augustus 2017 om 18:08 geantwoord

Het is gewoon niet waar wat er gezegd wordt. Ik heb duidelijk maar één levertijd invevuld en dat was in de avond. Dus waar dit vandaan komt is mij onduidelijk. Misschien moet de werking van de website eens nagekeken worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Klant58