Klacht: Niet bezorgen krant

op 28 januari 2011 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Al zo’n 10 keer heb ik de laatste tijd geen krant gehad.
Op vrijdag is het tegenwoordig standaard maar ook geen nabezorging. Er gebeurt helemaal niets vanuit het ad zelf.
Dus met grote tegenzin heb ik mijn abonnement maar opgezegd, eigenlijk om een reactie uit te lokken maar nee niks hoor.
Hier baal ik behoorlijk van want ik vind het erg fijn om s’morgen wakker te worden met de krant. Het was

Gewenste oplossing

goede bezorging en compensatie voor de gemiste kranten.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 21 september 2011 om 15:51 geantwoord

Geachte Heer, Mevrouw,

Sinds kort heeft het Algemeen Dagblad haar service uitgebreid op het internet. Klachten gemeld op Klacht.NL of Twitter worden vanaf heden in behandeling genomen.

Wij kwamen daarbij uw klacht tegen. Allereerst onze excuses dat u tot op heden geen antwoord heeft mogen ontvangen. Echter, de klacht is dermate verouderd dat wij eerst de vraag wilden stellen of u nog behoefte had aan behandeling.

U kunt ons het snelst bereiken per telefoon: tijdens kantooruren op 088 050 5050. Administratieve vragen en opmerkingen kunt u tevens deponeren via http://www.ad.nl/lezersservice. Redactionele klachten kunt u melden via redactie@ad.nl, en vragen over digitale diensten op registratie@ad.nl.

Lezersservice Algemeen Dagblad

Heeft op 22 september 2011 om 04:56 geantwoord

Inmiddels word de krant keurig op tijd bezorgd ik heb toendertijd iemand gesproken en is er driftig achter aan gegaan en hoera het kwam helemaal goed. Nu keurig op tijd dus koffie en de krant en dan gaan werken zoals het hoort.

Alle klachten die gemeld zijn door leanne72