Klacht: niet bezorgen folders

op 26 april 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook deze week weer geen folders ontvangen, het is nu week 16, en dit jaar hooguit 6 keer de folders ontvangen.
Ik geef dit regelmatig door maar de reactie van SPOTTA is elke keer het zelfde de bezorger is ziek, zwak of misselijk.
Ik vraag me af hoe de opdrachtgevers hier over denken, je betaalt voor het bezorgen van je folder maar hij wordt niet bezorgd, weggegooid geld.

Gewenste Oplossing:

Als ikgewoon elke week de folders ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 02 mei 2017 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 03 mei 2017 om 14:41 geantwoord

Dit is geen oplossing, ik heb de folders van week 17 en 18 ook weer niet ontvangen.
Wat ik ook doe, ik meld het op SPOTTA en op KLACHT, het resultaat is hetzelfde, ik ontvang geen folders.

Alle klachten die gemeld zijn door azmy