Klacht: niet bezorgen folder

op 16 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met regelmaat ontvangen wij geen folder van Albert Heijn. Dat is vorige jaren vele malen het geval geweest en nu in 2018 al weer 2 keer. Ik heb die folder nodig, omdat ik als vrijwilliger voor zo’n 50 personen, die rond de 80/90 jaar oud zijn, kook en die een zeer beperkt budget hebben. Op zondag maak ik de menu’s, omdat dan alle nieuwe folders binnen zijn.
Ik dien ook altijd een klacht in, maar dat levert alleen op dat men gisteren bewust ons huis voorbij liep en naar binnen keek of ik het wel zag.Ook zijn er kerstkaarten geretourneerd omdat ze niet bestelbaar zouden zijn, terwijl er een correct adres op stond.Beetje pesten? Als de medewerkers gewoon hun werk doen, hoor je mij niet.

Gewenste Oplossing:

Als ik de post en folder gewoon bezorgd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Turkenburg, Hartelijk dank voor uw reactie op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de folder van de Albert Heijn niet tijdig bij u bezorgd wordt en dat u diverse kerstkaarten niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u aan kunnen geven in welke weken het voor het laatst is gebeurd dat de folder van de Albert Heijn niet tijdig bij u bezorgd is? Heeft u de folder vervolgens nog wel met vertraging ontvangen of is deze niet meer bij u bezorgd? Voor wat betreft de kerstkaarten die niet bij u bezorgd zijn, zou u aan kunnen geven om hoeveel kaarten het gaat en wanneer deze verzonden zijn? Zou u ook de naam van één van de afzenders mee willen sturen? Bent u er ook zeker van dat deze kerstkaarten via ons bezorgd hadden moeten worden, of is het ook mogelijk dat een andere bezorgdienst hier verantwoordelijk voor is? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht geng.turkenburg@gmal.com

9 maanden geleden - De folder is in 2018 niet bezorgd op zaterdag 6 januari en zaterdag 10 februari. Niet bezorgd. Heb op 6 januari ook geen klacht ingediend. Maar ben het nu weer zat. Het gebeurt te vaak. Het gaat om 2 kerstkaarten die binnen Spijkenisse verzonden zijn. Ongeveer 2 weken na kerst zijn die bezorgd met een sticker van de post.nl met de volgende tekst erop: onbestelbare post. Daaronder het zogenaamde correcte adres (hetgeen precies hetzelfde was als het adres dat erop geschreven was door de verzender). Flauwekul dus. Het adres bestaat 40 jaar, dus het kan geen onbekendheid zijn. Het zou prettig zijn als wij gewoon de post krijgen, ook al gaat het slechts om een folder of een kerstkaart. Dan hoor je mij ook niet meer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 februari 2018 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Turkenburg,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. U geeft aan dat u een aantal keer geen Albert Heijn folder heeft ontvangen en dat u een aantal kerstkaarten niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Allereerst mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken.

Ik heb uw melding doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling zodat hij of zij dit zal bespreken met de betrokken medewerker(s). Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik spijtig genoeg niet nagaan wat er precies met de vermiste of vertraagde post is gebeurd. De melding wordt op de bezorgafdeling besproken en behandeld, u krijgt hier verder zelf geen persoonlijk bericht meer over. Ik ga er vanuit dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals vriendelijk bedankt voor het doorgeven van uw melding en mijn excuses voor de ondervonden overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door geng.turkenburg@gmal.com