Klacht: Niet bezorgen en zonder een bericht de levering annuleren alsof er niets gebeurd is. BAH

op 03 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3SYNPE0396877 Bewaar deze zending

PostNL track and trace code(s):

Deze mail is ook naar LIL gestuurd om 23.32 uur

Goedenavond, Ik heb de gehele avond zitten wachten, zelfs een vergadering voor verzet. De stoel zou nl op een zaterdagavond vbezorgd worden. Afijn, ik kon de vergadering verzetten en nu zag ik vanaf 22.25 uur dat er excuses gemaakt werd voor de late bezorging, maar dat men toch kwam. Nu net zag ik dat de boodschap weggehaald werd en ik kon niemand mailen of een andere bezorgtijdstip verzoeken.

IK BEN DIT ZO ZAT< SPUUG ZAT. DIT IS TOCH NIET NORMAAL. Gecorrespondeerd wordt er niet met je en beloften worden niet nagekomen. Ik kan DHL ook niet mailen. Morgen zit ik op mijn werk, zowel overdag als in de avond. Zo ook woensdag, IK BEN ALLEEN DONDERDAGAVOND 5/10 VANAF 17 uur thuis. LAAT DAN DE STOEL MAAR BEZORGEN.

JULLIE ZiJN NIET BETROUWBAAR EN OOK DHL NIET. NOG EVEN EN IK VIND DAT IK DE STOEL GRATIS MOET KRIJGEN.

IK BEN GOED NIJDIG. BESTAAT DE STOEL WEL??? EN HEEFT DHL WEL BEZORGAUTO'S. DIT NL NIET DE EERSTE KEER

mw J.A.M. DE KONING

Op 1 oktober 2017 om 6:00 schreef info@lil.nl:

Verstuurd – W22.176901

Als de pakket/stoel a.s. donderdag 5/10 zonder problemen om 17 uur bezorgd word.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 03 oktober 2017 om 13:54 geantwoord

Beste mevrouw De Koning,

Bedankt voor uw bericht.

De zending waar u een klacht over stuurt wordt bij u aangeboden door Post.nl. U kunt deze klacht dan ook het beste sturen naar de klantenservice van Post.nl. Daar kunt u eventueel deze link voor gebruiken: https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Consument/Pakketten/Status%20&%20bezorging/Pakket%20nog%20niet%20bezorgd

Een fijne dag verder gewenst.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door coby.dekoning@ziggo.nl