Klacht: Niet bezorgen en totaal geen hulp van klantenservice

op 28 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou vandaag een pakketje ontvangen en had hiervoor ook vrij genomen van mijn werk. Na een paar uur wachten(de aangegeven bezorg tijdsvak) helemaal niks ontvangen geen deurbel niks. Vervolgens kijk ik in de middag bij track and trace en staat er “pakket niet bezorgd ivm onbekend adres” Ik vind dit maar raar aangezien ik wel een mail heb ontvangen van DHL dat mijn pakket onderweg is enz. en in die zelfde mail staan ook mijn adres gegevens (correct) en het lijkt mij dat de pakket in de route worden gepland na aanleiding van de adres gegevens die op het pakket staan. Na dit te hebben gelezen heb ik de klantenservice gebeld. Na dit gesprek was ik nog niet zeker van hoe en wat en dacht bel nog een keer om meer duidelijkheid te krijgen, dit viel schijnbaar niet erg goed bij de medewerkster die ik aan de lijn had en reageerde dus ook totaal niet behulpzaam en naar mijn mening ook erg geirriteerd. Zelf stelde ik voor om mijn pakket desnoods bij het distributiecentrum op te halen of onderweg bij de bezorger zodat deze niet nogmaals naar mijn adres hoeft te rijden. Dit was volgens de medewerkster allemaal niet mogelijk en ik moest het allemaal zelf maar gaan oplossen want DHL heeft niks met mij te volgens de medewerkster.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het tevreden zijn als mijn pakket dinsdag(ivm met de feestdagen dit weekend) alsnog wordt bezorgd en dan maar bij een afhaalpunt bij mij in de buurt aangezien mijn adres gegevens niet kloppen volgens jullie site.
Dit is de track en trace code die ik heb ontvangen mocht dit nodig zijn.
3SQP0001898216

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Beste heer/mevrouw, Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze per 4 juli sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag voor 4 juli uw reactie. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Manon namens het webcare team van DHL Parcel

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wij hebben geen reactie meer van u mogen ontvangen. We gaan er vanuit dat deze klacht inmiddels dan al is afgehandeld of langs een andere weg voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij deze de klacht hier op de website.

Met vriendelijke groet,

Carola
Het DHL Parcel webcare team

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door KawaDennis