Klacht: Niet bezorgen bedankkaartjes

op 17 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

L.S,
Op zaterdag 3 februari j.l heb ik bij Primera Ugchelen bedankkaartjes afgegeven. Deze bedankkaartjes hadden betrekking op het overlijden van onze zoon.
Wij hebben van diverse kennissen/ vrienden vernomen dat zij geen kaartje hebben ontvangen.
Dat is, gelet op het bovengenoemde, zeer pijnlijk voor ons.
Wij vragen ons af wat er is misgegaan.
Het betreft o.a. bezorging in Huizen, Katwijk aan Zee en Heerenveen.
Vriendelijke groet,
Jan van Ark en Gerrie van der Sluis.

Als de kaartjes alsnog afgeleverd worden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer van Ark, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Allereerst wil ik u condoleren met het verlies van uw zoon. Dergelijke poststukken worden door ons extra zorgvuldig behandeld vanwege de gevoelige omstandigheden waaronder ze verstuurd worden, ik wil u dan ook graag mijn oprechte excuses aanbieden dat de betreffende bedankkaartjes niet aangekomen zijn. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u als reactie op dit bericht aan willen geven om hoeveel bedankkaartjes het gaat die niet aangekomen zijn? Is een gedeelte wel op de juiste manier bezorgd? Zou u als reactie op dit bericht ook het volledige adres van één van de geadresseerden mee willen sturen? Betreft het de Primera aan de Ugchelseweg 54? U kunt de exacte locatie van de vestiging eventueel ook via de locatiewijzer op onze website vinden (www.postnl.nl/locatiewijzer). Met behulp van deze informatie maak ik hier graag melding van, zodat dit verder uitgezocht kan worden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht J.W. Van Ark

9 maanden geleden - Hartelijk dank voor uw vlotte reactie. Ik heb de kaartjes inderdaad afgegeven bij Primera, Ugchelseweg 54. Bewust, om er zeker van te zijn dat er in de brievenbus niets fout zou kunnen gaan. Gelukkig heb ik de helft van de geschreven bedankkaartjes zelf op de fiets in heel Apeldoorn afgeleverd, zodat ik er zeker van ben dat kennissen/ vrienden in Apeldoorn de kaartjes wel hebben ontvangen. Hoeveel mensen het kaartje niet hebben ontvangen, is moeilijk na te gaan. Dan zouden we met al die mensen contact moeten zoeken. Van verschillende kanten hebben we vernomen dat ze geen kaartje hebben ontvangen. Vrienden uit Frankrijk, Huizen, Katwijk aan Zee en Heerenveen niet. En dat geeft ons een vervelend en ongemakkelijk gevoel. Want hoeveel mensen hebben nog meer het kaartje niet ontvangen?? U vraagt een adres. In Huizen heeft familie van ons, wonend Westkade 345, 1273 RN het kaartje niet ontvangen. Een paar huizen verder aan de Westkade woont ook familie; zij hebben het kaartje wel ontvangen. Een raadsel?? Ik kan u dus geen exacte hoeveelheid melden. Het is wel een erg vervelend gevoel, zeker gelet op het feit met welke intentie deze kaartjes zijn verstuurd. Vriendelijke groet, Jan van Ark en Gerrie van der Sluis.

Heeft op 17 februari 2018 om 12:37 geantwoord

Geachte heer Van Ark,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik kan me voorstellen dat het lastig is om in te schatten hoeveel kaarten er niet zijn aangekomen en dat u zich zorgen maakt. Ik heb een klacht voor u opgemaakt om te onderzoeken of er bijzonderheden zijn geweest bij de verwerking van de post. Er zal uiterlijk 1 maart nog contact met u worden opgenomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.W. Van Ark