Klacht: Niet bezorgen Aangetekend schrijven sinds maandag jl 11/09/2017

op 27 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maandag jl 11/09/2017 brief aangetekend aangeboden bij postkantoor.
Aangetekende brief gevolgd via systeem post.nl. Sinds maandag in Sorteercentrum post.nl. Tot op heden met de mededeling ‘Bezorg moment niet bekend’. Vanmorgen Klantenservice post.nl gebeld. 3x Van kastje naar muur gestuurd. Een 3e medewerker meldde dat ik niet met de afdeling ‘Aangetekende brieven’ sprak. Hem aangegeven, dat het al 2x eerder fout was gegaan. Het speed hem. Maar ook hij sluisde me weer door naar een verkeerde afdeling (moedwil ?). Kom bij post.nl niet verder !! Ik geef het op.

Per omgaande bezorging van aangetekende brief. Barcode : 3SRPKS566526062 en Postcode : 3528 BJ

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Jorna, Uit uw bericht begrijp ik dat de aangetekende brief nog steeds niet is bezorgd. Het spijt me om dit te horen. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak en dat u eerder niet bent geholpen via de telefonische klantenservice. De zending is inderdaad te lang onderweg en daarom wil ik graag een onderzoek voor u starten. Daarvoor ontvang ik graag een duidelijke omschrijving van de inhoud en de verpakking van de aangetekende zending. Denk hierbij voor de inhoud aan maat/formaat, kleur, merk, uitvoering en andere opvallende kenmerken. Voor de verpakking ben ik op zoek naar een omschrijving van het formaat van de zending, het verpakkingsmateriaal en de kleur van de verpakking. Graag ontvang ik uw reactie, zodat ik het onderzoek kan starten. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer Jorna, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht jan.jorna

3 weken geleden - Het betreft een aangetekend schrijven in een rechthoekige witte envelop aan u geadresseerd. Ik begrijp overigens de vraag niet. Ik mag toch aannemen dat u een sluitend systeem heeft van registratie en afwikkeling? Het betreft een aangetekend schrijven aan de directeur van bol.com. Dit ivm het door u niet leveren van een bestelling. Blijkbaar gaat er veel mis bij u.

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer Jorna, Hartelijk dank voor uw reactie en het sturen van een deel van de benodigde omschrijvingen. Voor het onderzoek is er een duidelijke omschrijving nodig van de inhoud en de buitenkant van de aangetekende brief. Hoe beter de omschrijving, des te groter is de kans dat de aangetekende brief gevonden wordt. Het klopt dat de aangetekende brief nog niet is bezorgd en hier willen wij alsnog graag voor zorgen. Wilt u dat de brief bij de geadresseerde wordt bezorgd wanneer de brief wordt gevonden of heeft u liever dat de brief retour wordt gestuurd? Kunt u aangeven hoe de brief eruit ziet? Welke informatie staat hier bijvoorbeeld in vermeld en om hoeveel A4'tjes gaat het? Heeft u gebruikgemaakt van speciaal briefpapier? Verder ontvang ik graag het formaat van de witte envelop die u heeft gebruikt. Ik ontvang graag uw reactie. Na het starten van het onderzoek zult u binnen uiterlijk 9 werkdagen een reactie ontvangen van de onderzoeksadeling. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer Jorna, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om het onderzoek goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 oktober 2017 om 11:05 geantwoord

Geachte heer Jorna,

We hebben u daarom een aantal keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Heeft op 13 oktober 2017 om 12:57 geantwoord

Communiceren via KLACHT.nl liep uiteindelijk 'dood' door 'No reply' en het antwoord van postmaster@outlook.com dat 'Undeliverable' meldde.
Ik vraag me af, wat de rol van KLACHT.nl in dit kader is?
TV programma RADAR werkt in ieder geval wel. Dat lijkt me effectiever.

Alle klachten die gemeld zijn door jan.jorna