Klacht: Niet bezorgen aangetekend pakje

op 28 februari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 februari heb ik een aangetekend pakje verstuurd naar NRC Handelsblad, Redactie boeken ,Postbus 20673, 1001NR Amsterdam.
De barcode is: 3SKAAG078793112.
Dit pakje is volgens track en trace nooit aangekomen.

Mijn dochter heeft geprobeerd via haar twitteraccount te achterhalen wat er met dit pakje is gebeurd. Zij heeft ook een scan van de bon meegestuurd.
Zij kreeg gisteren het volgende antwoord:
Hallo Martine,
Dankjewel. De zending zou op 9 februari zijn bezorgd in de postbus van de postbushouder. Echter, lijkt de zending vervolgens weer onderweg te zijn gegaan.Erg vreemd. Om te kunnen achterhalen waar de zending zich nu bevindt, is nader onderzoek nodig. Dit onderzoek kan ik, volgens procedure, vijf werkdagen na verzenddatum opstarten in opdracht van de afzender. Dat is dus morgen. Ik zou je willen verzoeken om contact op te nemen met jouw ouders en ze verzoeken morgen contact met ons op te nemen, zodat we dit uit kunnen zoeken.
Groet, Natasja

Gewenste Oplossing:

Als het pakje terecht en bezorgd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Roner, Uit uw bericht verneem ik dat u op 8 februari een aangetekend pakket heeft verstuurd, maar dat deze tot op heden nog niet is aangekomen. Ik kan mij indenken dat u hier teleurgesteld bent en denk dan ook graag met u mee over een oplossing. Graag verneem ik allereerst of u in de tussentijd reeds contact heeft gezocht met NRC Handelsblad. Het zou kunnen dat de Track&Trace is achtergebleven en dat het pakket toch wel is bezorgd. Zo niet, dan ontvang ik van u graag een omschrijving van de inhoud van het pakket, het uiterlijk van de verpakking en de waarde van de inhoud. Het staat u vrij om weer via dit medium contact met ons op te nemen, maar het zou eenvoudiger zijn om dit op een andere manier te doen. Wij zijn bereikbaar via de telefoon, chat, e-mail en social-media. Via deze weg antwoorden wij sneller/directer en dit zal het onderzoek bevorderen. Ik hoop dat ik u hiermee eerst voldoende heb weten te informeren en in afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Roner, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht herman romer

1 jaar geleden - L.S., Wij hebben de klacht nu bij Post.nl in behandeling gegeven. Bedankt voor uw inzet. Groet' H.C.J. Romer

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 februari 2017 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Roner,

Fijn dat deze zaak wordt opgepakt.
Ik hoop dat het snel wordt/is opgelost.
Ik hoop dat het niet weer zal voorkomen en dat de service in de toekomst is zoals u het van ons verwacht.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door herman romer