Klacht: niet bezorgen

op 10 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op zaterdag wordt volgens mij de nieuwe folder van Albert Heijn bezorgd
Bij ons is die al 4 weken niet bezorgd.
Soms doet de postbode op maandag nog wat post bezorgen omdat hijzij er op zaterdag niet aan toe gekomen is.
Mijn vraag is wat er gebeurd met de folders die de postbode over heeft.
– gaan die terug naar Albert Heijn ?
– worden die ergens gedumpt ?

Gewenste Oplossing:

Ik zou heel blij zijn als de postbode(s) hierop aangesproken worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 september 2018 om 21:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Laurijssen,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van folders op uw huisadres. De folder van Albert Heijn zou al enkele weken niet zijn bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U geeft aan dat de folder van Albert Heijn al enkele weken niet is bezorgd. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dat u de folders graag op tijd ontvangt. Daarom heb ik uw klacht doorgegeven aan de leidinggevende van de betreffende bezorger. Deze zal de kwestie bespreken met de postbezorger. U ontvang hier geen reactie op terug.

Daarnaast en vraagt wat er gebeurt met folders die een postbezorger over heeft. Deze gaan terug naar het depot en van daaruit weer terug naar de betreffende supermarkt. Ook laat u weten dat de postbezorger soms op maandag post bezorgt in plaats van zaterdag. In een enkel geval komt het helaas wel eens voor dat niet alle post op zaterdag bezorgd kan worden, bijvoorbeeld door ziekte van een postbezorger of tijdelijke onderbezetting. We zorgen er dan ook voor dat zo snel mogelijk de volgende dag de overige post wordt bezorgd. Dan kan dan ook een maandag zijn. Dit kan verklaren waarom u soms op maandag post ontvangen. Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door 08-09-18