Klacht: Niet bezorgen

op 21 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag 14-8 de hele middag zitten wachten op bezorging van een wasmachine, gekocht bij Mediamarkt, die de bezorging uitbesteedt aan post.nl. Om 18.00 uur maar eens gebeld waar ze bleven. Helaas ging de bezorging niet door: konden niet uitladen, pech met de uitlaatklep. Was al om 15.30 uur bekend, echter hadden verzuimd om te bellen . Kon misschien de volgende dag bezorgen, maar wisten niet of het smorgens of smiddags was. Blijkbaar was er geen andere vrachtwagen beschikbaar. Moet ik nu zomaar weer een hele dag vrij nemen?

Dat er serieus met deze klacht omgegaan wordt, dat post.nl met deugdelijke vrachtwagens gaat rondrijden, dat Mediamarkt kiest voor een ander bezorgbedrijf en dat er iets tegenover staat van post.nl.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 augustus 2017 om 16:42 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Rosendaal,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat de bezorging van uw wasmachine is uitgesteld. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is.

Dergelijke pakketten worden normaal gesproken afgeleverd via Extra@Home, dit is een onderdeel van PostNL, maar zij hebben een eigen klantenservice en administratie waar ik geen inzage in heb. Ik hoop uiteraard dat u uw wasmachine inmiddels in huis hebt maar mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met de afdeling via telefoonnummer 088-2363764. De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur. Of u zou dit bij de afzender kunnen aangeven, die heeft als zakelijke klant vaak een contactpersoon bij PostNL of Extra@Home.

Heeft op 22 augustus 2017 om 13:40 geantwoord

Ik wil nooit meer iemand van post.nl aan de deur hebben, laat staan in huis! Ook koop ik geen producten meer bij Mediamarkt, zolang zij samenwerken met post.nl

Alle klachten die gemeld zijn door KJ Rosendaal