Klacht: Niet bezorgen

op 07 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL zou een pakket bezorgen tussen 08.00 en 18.00 u.
Ik woon 3 hoog in appartement en zie vanaf mijn balkon DHL aan komen rijden. Hij rijd vervolgens de parkeerplaats op, blijft een minuut of 2 staan en rijd vervolgens weer weg. Op de site zie ik staan dat mijn adresgegevens niet kloppen. Maar die waren wel juist. De chauffeur is de auto niet uit geweest.
Hij had even kunnen aanbellen dan had hij geweten dat hij op de goede plek was. Wel erg gemakkelijk om even te vermelden dat adres niet zou kloppen. Ik zie DHL hier nl vaak staan.
Mijn pakket kan dezelfde dag niet meer bezorgd worden. Moet ik dus weer een dag thuisblijven.
En dit is niet de 1e keer. Aantal weken geleden ook hele dag thuis geweest en lees ik tot mijn verbazing dat het pakket bezorgd was. Niet dus.
Erg slechte bezorgingen hoor.

Uw bezorgers moeten wat beter om zich heen kijken. Kunnen ook even vragen.
Op zijn minst kunnen ze kijken of er een kloppend huisnr is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 07 augustus 2017 om 14:21 geantwoord

Goedemiddag meneer / mevrouw Koolen,

Dank je wel voor het bericht. Je geeft aan dat het pakket niet is aangeboden, terwijl je wel onze bezorger hebt gezien. Dit is natuurlijk erg vervelend en ik vind het fijn dat je dit bij ons meldt.

Ik heb de zending voor je nagekeken en ik kan zien dat deze klacht al is doorgezet naar ons depot. Zij hebben dit inmiddels verder opgepakt met de chauffeur en ik zie dat hij hierop is aangesproken.

Ik vind het erg vervelend dat je hierdoor ongemak hebt ervaren. Neem gerust contact met ons op als je hier toch nog vragen of opmerkingen over hebt.

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door MJJ koolen