Klacht: Niet bezorgen

op 12 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tot 2x toe werd het pakketje op de afgesproken data en tijdstip niet bezorgd door PostNL. Ondanks het feit dat 2 personen op data en tijdstip thuis waren was de reactie van PostNL dat ze zijn geweest maar niemand hebben aangetroffen om het pakketje af te geven. Via contact met de leverancier kwamen we er achter dat het pakketje op een afhaal locatie was afgeleverd, ons was dit niet medegedeeld door PostNL. Uiteindelijk hebben we het zelf maar opgehaald.
Op een mailtje met deze klacht aan PostNL hebben we niets meer van hen vernomen.

Als pakketjes op afgesproken data en tijdstip worden afgeleverd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Timmer, Uit uw bericht begrijp ik dat twee bezorgpogingen niet correct zijn uitgevoerd. Hierover het volgende. U geeft aan dat u geen antwoord hebt ontvangen op de e-mail met uw klacht hierover. Graag maak ik dat alsnog voor u in orde. Dit wordt dan besproken met de verantwoordelijke personen en waar nodig passende maatregelen genomen. Hiervoor heb ik nog aanvulllende informatie van u nodig. Graag ontvang ik uw volledige naam, adres, contactgegevens en de barcode van de zending. Ik dank u bij voorbaat vriendelijk voor uw moeite. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Timmer, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 18 oktober 2016 om 14:05 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Timmer,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door BEZORGNIET