Klacht: Niet bezorgen!

op 13 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn bezorging laten bezorgen tussen 1800 en 2100. Er is tijdens dat bestek telkens iemand aanwezig geweest. Om 19:40 kreeg ik een SMS dat ik niet thuis was.

Gewenste Oplossing:

Als ik een schadevergoeding ontvang. Mijn avond is vergald en ik heb niets kunnen doen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 september 2016 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dennis,

Het is uitermate vervelend voor niks te moeten wachten ‘s avonds en zeer spijtig te moeten horen dat uw avond hierdoor verknalt is.

Echter, wanneer ik op uw postcode + huisnummer kan ik geen recente zendingen vinden die afgeleverd hadden moeten worden op uw adres via DHL Parcel. Graag ontvangen we daarom van u de T&T van deze zending, zodat wij alsnog intern deze klacht naar de juiste persoon door kunnen zetten.
U kunt ons de gevraagde gegevens toesturen door te mailen naar: webcare_parcel@dhl.com onder vermelding van het referentienr 543766.

Hartelijke groet,

Tom Vergeer
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis1993174