Klacht: Niet bezorgen

op 08 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 6 keer gehad dat mijn pakket retour is gestuurd omdat ze het niet wilden bezorgen op mijn adres (niet kunnen vinden)

Gewenste Oplossing:

NOOIT

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juli 2021 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u onterecht een 'adres onbekend' scan heeft gehad. Ik durf niet te zeggen wat er precies mis is gegaan, aangezien uw adres wel klopt. Ik zie dat mijn collega inmiddels een klacht voor u heeft doorgezet naar de CityHub. Dit wordt dus zeker besproken met de betreffende bezorger. Ik verwacht dan ook dat dit niet meer gaat gebeuren. Mocht dit wel het geval zijn, laat dit dan vooral weer even aan ons weten.

Helaas gaat het pakket nu retour naar de verzender. Dit kan ik niet tegenhouden. Ik wil u daarom adviseren om contact op te nemen met de verzender om een nieuwe levering af te spreken. Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is. Ik hoop dan ook dat de verzender u snel een nieuw pakketje kan opsturen. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sam
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Asli4040