Klacht: Niet bezorgen

op 16 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorger is niet aan de deur geweest (komt vaker voor). We Kunnen het pakket nu afhalen op zaterdag 16 mei om 19.00 uur. De servicepoint is dan dicht.
Betreft zending van bolcom nr 1110284714 zending nr 3SBCS00631877

Gewenste Oplossing:

Het pakket wordt bezorgd op ons adres.

De luie en domme bezorger een goede waarschuwing krijgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 16 mei 2020 om 12:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend om te horen dat er onterecht is gemeld dat u niet thuis was! Ik durf niet te zeggen wat er is misgegaan maar mijn excuses voor het ongemak! Het pakket zal vandaag voor 18.00 uur bij u thuis worden aangeboden.

Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 16 mei 2020 om 18:46 geantwoord

De bezorger is ook nu weer niet geweest met het pakket

Alle klachten die gemeld zijn door Stoffer Kats