Klacht: Niet bezorgen

op 01 april 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verwachtte een pakje, via track and tracé was de bezorgtijd tussen 15.50 en 17.50, zaterdag 28 maart ik. kreeg later op de avond email dat pakje was bezorgd op mijn adres om 21.42.
Hier klopt niets van want er is helemaal niemand geweest ook niet bij de buren en ook geen briefje in de brievenbus.
Dus geen pakje, geld weg alles weg.
Post NL gebeld en moest het maar met ici paris regelen.
Zeer slechte zaak en niet de eerste keer

Gewenste Oplossing:

Pakje of geld terug, tevens onderzoek doen naar de desbetreffende bezorger, dit vind ik diefstal

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 april 2020 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen, terwijl het volgens de status in Track en Trace zou zijn afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Ik hoop dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen of dat het pakket nog terecht komt. De afzender is onze opdrachtgever en heeft nog de mogelijkheid om bij ons een klacht in te dienen of een onderzoek te starten. Dit hangt af van het feit of het pakket verzekerd of standaard is verzonden. Ik kan u in deze kwestie verder niet van dienst zijn. U heeft een overeenkomst met de afzender.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 02 april 2020 om 10:35 geantwoord

Het probleem ligt niet bij ici paris, deze heeft het pakket nl verzonden.
Het gaat mij er puur om dat er op de track and tracé vermeld is dat het bezorgd is, dan zou ik de bezorger persoonlijk willen vragen waar hij het heeft afgeleverd,dus ik heb gewoon mijn geld kwijt punt.uit.
Mvg Marijke

Alle klachten die gemeld zijn door Marijkeliersen