Klacht: niet bezorgde post van notaris

op 11 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 juni 2016 is door Notariskantoor Kroes en partners, Aardamseweg 73a te 2461 CB Ter Aar een brief aan mij gezonden.
Deze (zeer vertrouwelijke post) is NIET bij mij aangekomen….!!!

Gewenste Oplossing:

als ik de brief alsnog mag ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 juli 2016 om 14:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Slappendel,

Uit uw bericht begrijp ik dat u post verwacht van de notaris die dit op 29-06 heeft verzonden. Echter is het niet aangekomen. Mijn excuses hiervoor.

Ik zag in het systeem dat u inmiddels al telefonisch contact met ons heeft opgenomen. De klacht staat daarom reeds geregistreerd. Het zal met de betrokken medewerker besproken worden. U krijgt hier geen terugkoppeling op.

Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces, bijvoorbeeld bij het sorteren door onze machines of bij het bezorgen, zoek. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we helaas niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen, zoals we dat bij aangetekende poststukken en pakketten wel kunnen.We zullen aan de hand van uw postcode onderzoeken of het probleem vaker voorkomt in hetzelfde gebied. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan zullen we deze uiteraard bezorgen. Mocht er nogmaals post worden vermist, dan verzoek ik u om weer contact met ons op te nemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 11 juli 2016 om 15:28 geantwoord

Wellicht slordigheid van bezorger, dit is het risico met werken met scholieren.

Alle klachten die gemeld zijn door accknhjk@xs4all.nl