Klacht: niet bezorgde post, rekeningen nooit ontvangen

op 16 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

sinds kort ontving ik melding van 3 onbetaalde rekeningen .van verschillende organisaties, ziektekosten verzekering en verenigingen, rekeningen die ik nooit ontvangen heb via de post. zouden alle drie een hele tijd geleden al doorgestuurd zijn..

graag correct bezorgen van al mijn post

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Hallo mevrouw Vossen, Uit uw bericht begrijp ik dat u verscheidene poststukken niet heeft ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u moet zijn, mijn excuses voor het ongemak! Graag ontvang ik van u aanvullende informatie zodat ik een klacht kan registreren. - Van welke afzenders mist u post? - Weet u zeker dat deze post door PostNL wordt bezorgd? Eventueel kunt u dit navragen bij de afzenders. - Op welke datum is deze post verzonden? Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Vossen, Uit uw bericht begrijp ik dat enkele poststukken niet bezorgd zijn. Allereerst mijn excuses voor dit ongemak. Ik wil graag een melding uitzetten naar de juiste afdeling. Graag hoor ik daarvoor nog van u wanneer u deze poststukken (ongeveer) had verwacht wat de adressen van de afzenders zijn, als u die heeft. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Vossen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 14:44 geantwoord

Geachte mevrouw Vossen,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.Vossen