Klacht: niet bezorgde post

op 10 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Door de niet bezorgde post hebben wij heden vandaag een dwangbevel gehad van Channock Chase mbt GBLT
Volgens het schrijven hebben wij niet eerder gereageerd op brieven terwijl wij deze nimmer hebben ontvangen.
Met nu het resultaat een dwangbevel met extra kosten.
Daar POSTnl continue bij ons in de wijk wisselt met bezorgers is het een chaos.
Vaste bezorgers worden gezet in andere wijken en dan krijgen wij mensen met een verstandelijke beperking.
Dat deze mensen een kans moeten krijgen ben ik mee eens maar dat wij dan nu de dupe worden van het niet bezorgen of verkeerd bezorgen maakt ons boos.
Het is dan ook schandalig dat deze mensen alleen aan hun lot overgelaten worden met alle gevolgen van dien voor de mensen die de post hadden moeten ontvangen

Wanneer ik tevreden ben is dat als POST nl de moeite neemt om aan GBLT en Chanock Chase een berichtgeving stuurt dat door hun onverantwoordelijkheid de post niet is bezorgt en dat POST nl de boete betaald.
Dankzij hun ben ik nu de dupe op financieel gebied want immers met een dwangbevel heb je een hoop problemen en dit moet binnen 5 werkdagen opgelost worden dus hopelijk word er actie ondernomen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geache heer, mevrouw Van Dijk, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u meerdere poststukken niet heeft ontvangen. Dit is een kwalijke zaak en ik wil graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Graag reageer ik op uw bericht. Ik wil hier graag een melding voor doorzetten. Daarvoor heb ik wel extra informatie van u nodig. Hoeveel brieven zijn er niet bij u bezorgd? Wie was de afzender van deze brieven? Weet u zeker dat deze door PostNL worden bezorgd? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw van Dijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht dijkmeijer

5 maanden geleden - Beste, Het gaat om de volgende poststukken. Overlijden en dankbetuiging kaart. Post van Channock Chase aan de hand van gemiste poststukken GBLT. Post van GBLT. Alie-express brievenbuspakketjes. NUON. Ymere. KPN Dit alles komt via PostNL

Heeft op 10 februari 2018 om 12:49 geantwoord

Geachte heer, mevrouw van Dijk,

Hartelijk dank voor uw reactie en het melden van uw klacht over onze postbezorging. Allereerst wil ik u namens PostNL mijn excuses aanbieden. U heeft aangegeven dat meerdere poststukken niet bij u zijn bezorgd. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is, vooral omdat u aangeeft dat dit al meerdere keren is voorgekomen.

Een enkele keer raakt post in het verwerkingsproces zoek. Bijvoorbeeld tijdens het sorteren door onze machines of bij het bezorgen. Bij ongeregistreerde zendingen, zoals bij uw poststuk, kunnen we helaas niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Deze poststukken kunnen we namelijk niet volgen. Bij aangetekende poststukken en pakketten is dat wel mogelijk.

Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt. Op deze manier kunnen we in de toekomst voorkomen dat dit gebeurt. Ook zal ik collega's uit dit gebied informeren over uw vermiste poststukken. Mocht uw poststuk alsnog gevonden worden, dan bezorgen we deze uiteraard.

Mocht er nogmaals post worden vermist, dan verzoek ik u om weer contact met ons op te nemen. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Heeft op 10 februari 2018 om 17:11 geantwoord

Excuses is leuk maar vooralsnog zitten wij met een probleem mbt aanmaningskosten door niet gekregen post.
Wij zijn dus de dupe hiervan want voordat je een aanmaning krijgt krijg je eerst de oorspronkelijk brief dan herinneringen dan word dit doorgezet naar incasso en die stuurt ook eerst brieven. Deze zijn allen niet bezorgt dus kortom van 1 zaak 6 niet ontvangen brieven.
Onbegrijpelijk

Alle klachten die gemeld zijn door dijkmeijer