Klacht: Niet bezorgde post

op 14 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 25-01-2018 is een verjaardagskaart voor onze kleinzoon op de post gedaan. Deze is tot op heden ( 31-01-2018 ) nog niet bezorgd.

Wanneer deze klacht in de officiele registers van de TNT Post wordt opgenomen en er iets aan de garantie wordt gedaan dat post binnen 2 werkdagen wordt bezorgd op het juiste adres.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Van Dam, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat de verjaardagskaart voor uw kleinzoon nog niet bezorgd is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u als reactie op dit bericht aan willen geven waar u de verjaardagskaart op de post hebt gedaan? De exacte locatie kunt u via de locatiewijzer op onze website (www.postnl.nl/locatiewijzer) vinden. Zou u dan het adres van de geadresseerde ook mee willen sturen? Klopt het dat het poststuk door ons bezorgd had moeten worden of is het ook mogelijk dat een andere bezorgdienst hier verantwoordelijk voor is? Omdat het een ongeregistreerd poststuk betreft kan ik niet precies zien waar het poststuk nu is of waarom deze nog niet bezorgd is. Met voldoende informatie kan hier melding van gemaakt worden, zodat onderzocht kan worden of dit vaker voorkomt in hetzelfde postcodegebied. Op die manier kan de kans op herhaling ook verkleind worden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer, mevrouw Van Dam, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 februari 2018 om 09:58 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Van Dam,