Klacht: Niet bezorgde post

op 03 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2x kaart verstuurd vanaf vakantie adres in NL. 2x niet bezorgd.
1e keer in mei 2017 van Terschelling naar huisadres: Semmelweislaan 6, 2811CK Reeuwijk.
2e keer vorige week dinsdag 19-9-2017, gepost rond 13.30u op brievenbus hoek Bremmerstraat/De Poffert te Ommen (naast Primera), ook weer bestemming huisadres: Semmelweislaan 6, 2811CK Reeuwijk. nog steeds niet bezorgd.
Alle vakantiekaarten van de kinderen van buitenland (Oostenrijk, Italië en Zwitserland) kwamen dit jaar keurig aan.

Gewenste Oplossing:

Alsnog bezorgen, maar dat kan waarschijnlijk niet meer.
Indien niet mogelijk: vergoeding 2x kaart en 2x portokosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw van Meijeren,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat deze kaarten niet zijn aangekomen. Mijn excuses hiervoor.

Briefpost is niet te traceren. Deze poststukken gaan met miljoenen per dag door onze sorteercentra en hier wordt geen administratie van bijgehouden. Ik kan om deze reden niet voor u achterhalen wat er precies mis is gegaan.
Briefpost is niet verzekerd bij vermissing of schade, dus u komt niet in aanmerking voor een vergoeding. Ik heb hiervan wel een klacht opgemaakt. U zult hier geen bericht meer over ontvangen, maar deze melding zal worden gebruikt om de postbezorging in dit postcode gebied extra in de gaten te houden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door W. van Meijeren