Klacht: Niet bezorgde post

op 11 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen zaterdag verwachte ik een rouwkaart, een condoleance kaart en een brievenbuszending van een leverancier, tot op heden heb ik deze 3 items nog niet ontvangen. De Heer van de klantenservice komt niet verder als de oplossing blijven melden, en we vinden het vervelend.
Ik heb tevens aangegeven dat tegenwoordig de post ook nog al eens op zaterdag avond of zondag pas bezorgd wordt, en het veelvuldig post van een andere straat bezorgd te krijgen, ook op deze klacht komt niet meer antwoord van, dat dat niet volgens de regels is.

Dat postNL eens zijn verantwoordelijkheid gaat nemen en klachten echt gaat afhandelen, en daarvan ook een terugkoppeling gaat geven naar de klanten.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door AvA