Klacht: niet bezorgde medicijnen

op 14 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdagochtend worden altijd belangrijke hartmedicijnen bezorgd door post NL. Echter is dit vandaag niet het geval, terwijl de apotheek allang heeft bevestigd dat het bezorgd moest worden. De medicijnen van vanmorgen konden dus niet worden ingenomen, waardoor er nu klachten op kunnen treden omdat de medicatie op is. Het word altijd netjes in de ochtend geleverd, nu is de dag bijna om en niemand die mij iets vertellen kan. Het gaat hier wel om medische gezondheid

Gewenste Oplossing:

Wanneer het vandaag nog word bezorgd en voortaan wel in de ochtend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Goeree, Uit uw bericht begrijp ik dat u op donderdagochtend 31 augustus uw belangrijke hartmedicijnen niet heeft ontvangen. Het spijt me om dit te horen en ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Graag reageer ik op uw bericht. Heeft u de medicijnen in de tussentijd al ontvangen? Zo ja, dan hoor ik graag van u op welke datum u dit pakketje heeft ontvangen. Weet u zeker dat PostNL verantwoordelijk is voor de bezorging? Dit kunt u herkennen aan het PostNL-logo of de oranje streepjescode die op het pakketje staat? Wie is de afzender en uit welke plaats is het pakketje verstuurd? Dan ga ik voor u na of ik een klacht in kan dienen. Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Goeree, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 september 2017 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Goeree,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door richard goeree