Klacht: Niet bezorgde kaarten

op 26 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zowel op 3 maart 2017 als op 8 juli 2017 zijn de door mij geposte verjaardagskaarten niet bezorgd bij de jarigen. Heel erg vervelend wanneer ik er op vertrouw dat mijn felicitatie aankomt maar later blijkt dat ze gewoon zoek zijn . Ik voldeed aan de voorwaarden voor 18:00 gepost (Post . Nl belooft voor 18:00 gepost, de volgende dag bezorgd ) , postzegel en juiste adresgegevens .

Reactie en graag excuses . En helemaal top als u voor alsnog u belofte nakomt . .

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Nieboer, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat meerdere door u verzonden verjaardagskaarten niet zijn aangekomen bij de geadresseerden. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet voor u achterhalen wat er precies gebeurd is. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende gegevens van u: - Wat zijn de volledige adressen van de geadresseerden? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Nieboer, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen hebben we een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij ontvangen graag alsnog de aanvullende informatie. Als u deze niet verstrekt gaan we ervan uit dat uw vraag op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. Als u rechtstreeks contact wenst kunt u contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 augustus 2017 om 11:23 geantwoord

Geachte mevrouw Nieboer,

Heeft op 03 augustus 2017 om 22:45 geantwoord

Ik kom vandaag terug van vakantie en heb dus de vraag om meer informatie gemist . Ik vind het jammer dat de klacht geseponeerd is . Zou graag voor alsnog de vraag die u beantwoord ziet willen beantwoorden. Wat wilt u weten ? Vr gr Ank Nieboer

Reactie van de melder van de klacht Nieboer

2 maanden geleden - Adressen zijn 1 Gina Buis , WIntergroen 8, 1796 BL De Koog Texel . 2 Patricia de Jong Burgemeester Verstegenstraat 98 1551 TH Westzaan

Alle klachten die gemeld zijn door Nieboer