Klacht: Niet bezorgd vanwege achterstand

op 28 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag op drie pakketten aan het wachten geweest. Aangezien DHL altijd voor twee uur komt, om vier uur voor de eerste keer gebeld. Ze zouden, zoals de track&trace aangaf tussen 8 en 18 uur komen, dus zeker voor 18.00. Ze konden geen contact met het depot of de chauffeur opnemen. Om 17.00 nogmaals gebeld, met wederom hetzelfde antwoord. Om 18.00 nog geen bezorger, en nogmaals gebeld. Nu kon er wel contact gezorgd worden net het depot, alleen, verassing verassing, nu waren ze niet meer bereikbaar. De spullen zijn morgen benodigd maar ze konden niets voor me betekenen en ik moet het maar tot maandag afwachten, wanneer de spullen overbodig Zijn. Zelf ophalen op het depot (zoals bij conculega PostNL vaak mogelijk is) niet mogelijk. Erg slechte service, zeker aangezien DHL bij het bedrijf waar ik werk (en ook de bezorging ingepland staat) dagelijks komt ophalen, en deze jongens vandaag extra vroeg zijn omdat het zo rustig is.

Als de pakketten alsnog morgen op een ander adres geleverd kunnen worden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 augustus 2017 om 20:26 geantwoord

Beste Egbert,

Bedankt voor jouw bericht. Je geeft hierin aan dat jouw zendingen niet op tijd zijn aangekomen en dat het niet mogelijk was om de zendingen zelf af te halen op een depot. Ik wil hier graag mijn excuses voor aanbieden. Het is natuurlijk erg vervelend dat dit gebeurd wanneer je belangrijke zendingen verwacht.

Ik heb de feedback die je hebt gegeven intern doorgezet. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren.

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door EgbertMinnaar