Klacht: Niet bezorgd terwijl we thuis Ijn

op 08 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zo raar weer!!!

Ik zorg dat mijn buren thuis zijn en dat zijn ze met zijn drieën zelfs.
Dan krijg ik melding van jullie dat de bezorger mij gemist heeft.
Ik heb dit geintje nu 2 keer gehad.
Ik hoop dat ze het morgen bij een van mijn buren afgeven.
Laatst lagen er een aantal pakketten van diverse huisnummers in de hal beneden van flat.
Schandalig

Gr Feddie

Als t netjes afgeleverd word.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag Freddie, Bedankt voor uw bericht. Een chauffeur is niet verplicht om een pakket bij de buren te leveren als u niet thuis bent. Of bedoelt u dat u het adres van uw buren heeft opgegeven en dat het niet geleverd werd daar? Graag kijk ik even mee. Zou u daarom het zendingsnummer willen sturen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Lotte DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Feddie

1 maand geleden - Ik heb duidelijk aangegeven dat ze het op nummer 47 konden bezorgen. Mijn buren waren met zijn drieën thuis. En ik krijg de mail:we hebben je gemist. Een aantal weken terug was ik zelf gewoon thuis en kreeg ik dit bericht ook. Het kan een keer fout gaan maar 2 keer na elkaar vind ik heel raar. Bestelnummer 102061027466692

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag, 102061027466692 is helaas geen nummer van ons. Onze trackingnummers beginnen meestal met 3S/JVGL/JJD. Zou u deze willen sturen? Dan kijken wij graag even mee. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Charlotte DHL parcel e-care

DHL

Heeft op 08 juni 2021 om 14:20 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op www.dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Ashna
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Feddie