Klacht: Niet bezorgd standaard op zaterdag wordt er nooit bezorgd

op 25 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vrijdag niet bezorgd geen briefje in bus dus niet geweest voor de zoveelste keer. Probleem is steeds andere postbode zijn dan onbekend , als de bezorging goed loopt dan weer nieuwe bode zodat het weer slecht loopt .
Op zaterdag wordt er op mijn adres helemaal niet meer bezorgd , dus als vrijdag niet wordt bezorgd dan komt er zaterdag standaard niks , maandag dan ook meestal niet dinsdag dan wss weer.
Hopeloos traag dus.

Als er briefje in bus wordt gedaan zodat men wel is geweest,en wanneer er ook op zaterdag wordt bezorgd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Vis van Heemst, Het is natuurlijk meer dan vervelend dat u zoveel probleem heeft met het ontvangen van een zending. Ik kijk graag even met u mee en hopelijk kan ik u dan verder helpen. Gaat dit om een pakketje? Zo ja, dan ontvang ik graag van u de Track & Trace code. Aan de hand daarvan kan ik uitzoeken wat hier mogelijk is mis gegaan. U geeft aan dat de zending op vrijdag niet is bezorgd en dat er geen kennisgeving is achter gelaten. Ik heb dan nog één vraag, werkt u deurbel naar behoren? Ik hoor het graag van u en hopelijk kan hier dan werk van worden gemaakt. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Vis van Heemst, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 29 juni 2016 om 10:05 geantwoord

Geachte heer Vis van Heemst,

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Visvanheemst