Klacht: Niet bezorgd product

op 24 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 september jongstleden heb ik een bestelling gedaan voor de Air Bra (3 voor 1 deal). Hiervoor heb ik 49,95 euro overgemaakt. Daarna heb ik een bevestiging ontvangen waarin stond aangegeven dat de bestelling binnen 15 werkdagen door SelektVracht zou worden aangeboden.

Aangezien ik daarna niets meer hoorde van Tommy Teleshopping over mijn bestelling heb ik daar via de klantenservice@tommyteleshopping,com een aantal meldingen van gedaan nl. op:
15-10-2011
21-10-2011

Telkens weer beweert ene Anita de Boer zo snel mogelijk een antwoord te sturen. Tot op heden heeft ze die nog niet gevonden.

Gewenste Oplossing:

Of mijn geld terug of werkelijk leveren!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 25 oktober 2011 om 15:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Levering is binnen en deze pakketten worden deze week bij de klant aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door MD90