Klacht: niet bezorgd poststuk

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 21 sept. poststuk afgegeven bij Bruna in Aalst (gemeente Waalre.
Aan hun overgelaten om de meest veilige en snelle verzending ën 9.80 euro betaald…. Poststuk is niet bezorgd !!! Uw klantenservice stuurt mij terug naar Bruna en zij adviseren om per mail te klagen ! voor de duidelijkheid: ik heb gëën trac en tracecode dus is het niet aangetekend verstuurd bruna heeft het belangrijke-poststuk ingenomen ..
conclusie : de voorlichting bij bij u klantenservice EN OF Bruna schiet te kort

Helaas ben ik het bewijsje van betaling (9.80 euro) en het poststuk

verloren dus kan ik alleen maar hopen ........

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer De Natris, Bedankt voor uw bericht via deze website. Ik begrijp dat uw poststuk via de reguliere post werd verzonden, echter had u het liever aangetekend willen verzenden. Nu is de zending nog steeds niet bezorgd. Ik kan me voorstellen dat u daar erg ontevreden over bent. Graag reageer ik op uw bericht. Volgens mijn gegevens heeft u hier inmiddels ook telefonisch contact over gehad en is er via die weg een klacht ingediend en doorgezet naar de verantwoordelijke personen. U ontvangt daar geen terugkoppeling meer van, maar we hopen zo te voorkomen dat dit soort situaties opnieuw voorkomen. Voor de niet aangekomen zending wil ik nog wel even een melding aanmaken. Hiervoor heb ik nog wel wat extra informatie nodig. Kunt u aangeven wie de ontvanger is van het poststuk? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:40 geantwoord

Geachte heer De Natris,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Heeft op 11 september 2018 om 13:17 geantwoord

Allereerst dank voor uw reactie echter in uw mailtje meld u dat u eerder al een verzoek om toelichting vroeg doch ik heb deze NIET ontvangen vanwege een crass in mijn pc (heb inmiddels een nw pc} bij u service afd. kom ik niet verder want zij wijzen naar bruna bij bruna wijzen zij naar post nl !!!

Reactie van de melder van de klacht WaalRe123

3 maanden geleden - Herstel de brief was gestuurd naar haar zakenadres in Kaulil (Belg.)

Alle klachten die gemeld zijn door WaalRe123