Klacht: Niet bezorgd pakketje

op 31 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag vrij genomen om pakketje in ontvangst te nemen. zou tussen 11 en 15u worden bezorgd. S avonds laat zien we een dhl auto voorbij rijden. Wij vliegen naar buiten en zien de chauffeur een paar huizen verder net weer instappen en wegscheuren.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het pakket 31 augustus bezorgd hebben voor 12 uur

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bert en Andrea,

wat vervelend dat jullie gisteren hebben zitten wachten. Helaas is het depot donderdag niet in staat geweest het pakket bij u te bezorgen. Ze hebben hier overmacht voor moeten melden.

Het pakket is vanmiddag alsnog bij u in de brievenbus bezorgd. Mijn excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Bertenandrea