Klacht: Niet bezorgd pakket van bol.com

op 02 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op dinsdag 19 september zou om 18.12 een pakket bij mij bezorgd zijn, (door de brievenbus).
Track & Trace nummer 3SBUSK654967807

Ik ben de hele dag en avond thuis geweest maar er is geen pakket bezorgd.

Gewenste Oplossing:

als het pakket alsnog komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Burger, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw brievenbuspakje op 19 september niet heeft ontvangen en dat u graag het pakket alsnog ontvangt. Ten eerste wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Heeft u al contact gehad met de afzender? Heeft u navraag gedaan bij buren en huisgenoten? Als dit geen positief resultaat heeft opgeleverd, wil ik graag een klacht voor u indienen en navraag laten doen bij de postbode. Mag ik daarvoor een duidelijke omschrijving van de inhoud en de verpakking van het pakket? Denk bij inhoud aan maat/formaat, kleur, merk en bij de verpakking aan vorm/formaat, verpakkingsmateriaal en kleur. Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht F.J.Burger

1 maand geleden - Het gaat inmiddels niet meer alleen om twee pakjes van Bol.com maar wij ontvangen de VPRO gids ook al 3 weken niet meer. Het pakje van Bo''.com is A4 groot, wit van kleur en 2 cm dik. Daarnaast mis ik post van onze salarisadministratie. Tevens kreeg ik geen nota van een reparatie. Het vervelende is dat ik natuurlijk niet weet wat ik nog meer niet heb ontvangen Ook de buren klagen en hebben ook bij de POST een klacht ingediend. Het lijkt erop dat op dinsdag gewoon niet wordt bezorgd !!!! En waar blijft het dan ? Ik zou graag zien dat u uw postbodes hierop aanspreekt en zorgt voor goede postverzorging. F.J.Burger

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 oktober 2017 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Burger,

Hartelijk dank voor uw reactie. Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Uw klacht heb is doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. De leidinggevende zal dit verder oppakken en betrokken medewerkers binnen vijf werkdagen aanspreken en zal er alles aan doen om de bezorging te verbeteren. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er precies is gebeurd. Ik ga er vanuit dat de bezorging weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door F.J.Burger