Klacht: Niet bezorgd pakket.

op 01 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 mei is er vanuit Indianapolis, IN 46226 United States een pakketje aangekomen in Nederland. Dit is vervoerd via DHL maar is nu zo goed als 1 maand later nog steeds niet bezorgd. Ik
Heb meerdere keren gebeld maar ze proberen het af te schuiven op PostNL. Die hebben wij ook gebeld maar die konden ook niks vinden maar hebben naar mijn gevoel er meer moeite voor gedaan.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat er word gezocht naar mijn pakketje en dat het zo snel mogelijk afgeleverd word.

De buitenlandse track and trace code: GM275115280014553119

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Kristy_winckelmans