Mijn Klacht:
Onlangs heb ik, als particulier, een bestelling gedaan. Deze zouden uiterlijk 12 oktober bezorgd worden op mijn werkadres.
Ik ben zelf afwezig geweest van 7-10 t/m 14-10 en kreeg de melding van PostNL op zaterdag 10-10 dat het pakketje om 10:20 is bezorgd.
Zelf werk in in een showroom die gewoon open is op zaterdag en de bezorger had het kunnen overhandigen aan een collega echter toen ik 14-10 weer aan het werk ging en vroeg wie mij pakketje had, heeft niemand het pakketje van mij in ontvangst genomen.
Omdat ik een PostNL bezorger een keer eerder heb ‘betrapt’ op een pakketje in de hoofd ingang te leggen en vervolgens weg liep, was ik onder de veronderstelling dat dit wellicht weer gebeurd zou zijn. Met als gevolg dat bijv. een klant deze mee had genomen.
Gelukkig zijn er genoeg camera’s om te kijken of er überhaupt iemand van PostNL langs is geweest, maar deze lieten geen bezorger zien in een periode van 09:50 t/m 10:50. Een half uur voor en een half uur na dat ze zouden zijn geweest. Ik heb contact gezocht met de klantenservice van PostNL en die gaven aan dat ik een onderzoek moest starten en moest starten bij de afzenden, wat natuurlijk onzin is als het pakketje zelfs gefotografeerd is en in de PostNL app te zien is en er ook een melding verstuurd wordt dat het is bezorgd.
Erg vreemd natuurlijk.
Het betreft pakketje: 3S NXJF 0156 04263
Gewenste Oplossing:
Als mijn pakketje terecht is.
