Klacht: Niet bezorgd pakket

VinceF op 17 oktober 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Onlangs heb ik, als particulier, een bestelling gedaan. Deze zouden uiterlijk 12 oktober bezorgd worden op mijn werkadres.
Ik ben zelf afwezig geweest van 7-10 t/m 14-10 en kreeg de melding van PostNL op zaterdag 10-10 dat het pakketje om 10:20 is bezorgd.
Zelf werk in in een showroom die gewoon open is op zaterdag en de bezorger had het kunnen overhandigen aan een collega echter toen ik 14-10 weer aan het werk ging en vroeg wie mij pakketje had, heeft niemand het pakketje van mij in ontvangst genomen.
Omdat ik een PostNL bezorger een keer eerder heb ‘betrapt’ op een pakketje in de hoofd ingang te leggen en vervolgens weg liep, was ik onder de veronderstelling dat dit wellicht weer gebeurd zou zijn. Met als gevolg dat bijv. een klant deze mee had genomen.
Gelukkig zijn er genoeg camera’s om te kijken of er überhaupt iemand van PostNL langs is geweest, maar deze lieten geen bezorger zien in een periode van 09:50 t/m 10:50. Een half uur voor en een half uur na dat ze zouden zijn geweest. Ik heb contact gezocht met de klantenservice van PostNL en die gaven aan dat ik een onderzoek moest starten en moest starten bij de afzenden, wat natuurlijk onzin is als het pakketje zelfs gefotografeerd is en in de PostNL app te zien is en er ook een melding verstuurd wordt dat het is bezorgd.
Erg vreemd natuurlijk.
Het betreft pakketje: 3S NXJF 0156 04263

Als mijn pakketje terecht is.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 oktober 2020 om 23:00 geantwoord

Geachte heer Flipse,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw brievenbuspakketje. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas kan ik u geen ander antwoord bieden, dan dat mijn collega u eerder heeft gegeven. Omdat u een overeenkomst bent aangegaan met de afzender (en zij op hun beurt weer met ons), dienen zij u een passende oplossing te bieden.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door VinceF